vrijdag 6 januari 2012

Alle volgers wens ik nog een gezegend, gezond, gelukkig, succesvol, voorspoedig 2012 met veel natuurbeleving toe. Ik heb de afgelopen weken tijd gehad om te lezen. Zo kan ik "De hemel bestaat niet" van Jannetje Koelewijn en "De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween" van Jonas Jonasson van harte aanbevelen. Verder zou "Voor jou tien anderen" van Will Tinnemans verplichte literatuur moeten zijn voor politici en beleidsambtenaren. Gisteren was ik al even in de Bekendelle om naar de ras wassende Slinge te kijken. Vanochtend was ik er opnieuw, maar nu was het peil al weer flink gedaald. Zo gaat dat met de Slinge, snel omhoog en snel omlaag. Vandaag is het rustig en zonnig weer, na grijze weken en stormachtige laatste dagen. Voor een impressie zie de foto's.

Geen opmerkingen: